Il n'y a pour l'instant aucun produit dans votre panier.
Verzending
RoboHome verstuurt uw pakket zo spoedig mogelijk na ontvangst van uw betaling. U kunt de verzending nauwkeurig volgen middels de track & trace informatie die wij aan u doorgeven. Het pakket komt bij u aan na ongeveer 1 tot 3 werkdagen na verzending door ons.
Retourneren [alleen voor consumenten]
U bedenkt zich...
Bij de aankoop van producten in onze webshop heeft u - als consument - de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van reden te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product. Meldt uw verzoek tot retourneren onder vermelding van uw order nummer binnen 14 dagen via onze contactpagina, of via een mail aan service@robohome.nl, en we sturen u vervolgens de retourinstructies toe. De kosten van het retourneren zijn voor de consument. Zakelijke klanten kunnen producten niet retourneren.
Wat mag je met het product doen tijdens de bedenktijd?
Je moet het product kunnen beoordelen om na te gaan of je het wilt houden. Je mag de verpakking openmaken om het product te bekijken, mits je dit netjes doet.
Je mag het product niet daadwerkelijk gebruiken als je nog niet weet of je het houdt. RoboHome mag een vergoeding vragen als na retourzending blijkt dat je iets met het product hebt gedaan dat niet nodig was om het te kunnen beoordelen.
Het product is defect of beschadigd...
Mocht u een product defect of beschadigd ontvangen, willen we u vragen dit binnen uiterlijk 7 dagen na ontvangst te melden bij ons, zodat we dit voor u kunnen oplossen. Stuur alstublieft een mail aan klantenservice@robohome.nl met het ordernummer, een beschrijving van het defect, en indien relevant een foto. RoboHome stuurt u instructies om het product te kunnen retourneren.
Valt het niet onder de garatnievoorwaarden bv door eigen schuld dan moet je wel betalen voor de reparatie. We kunnen van tevoren niet aangeven hoe hoog de kosten zijn. Eerst moeten we dan je product onderzoeken, en dan maken we een prijsopgave. Je mag dan zelf beslissen of je het wilt laten reapareren.
Uitzonderingen...
Voor een aantal merken geldt een afwijkende procedure:
Wij bieden een retourbeleid van 30 nachten nadat je Somnox Slaaprobot is geleverd.
Installatie- of maatwerkkosten
Door u gemaakte kosten voor installatie of maatwerk kunnen we helaas niet vergoeden.
Retour zenden? Lees hier wat u moet doen.
© copyright RoboHome 2015–2024