Hoe weet ik dat mijn bestelling is aangekomen bij Robohome?
U ontvangt een bevestiging van uw bestelling op het email adres dat u heeft ingevuld tijdens het bestelproces. In deze bevestiging staat uw ordernummer en de door u bestelde producten.
Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?
Robohome biedt u de volgende betaalmethoden aan: iDeal, MasterCard, Maestro, VISA, en vooraf overmaken.
Is bestellen bij Robohome veilig?
Jazeker! Als u naar de website van Robohome gaat, kunt u zien dat het adres in uw internet browser begint met 'https' (in plaats van de normale 'http'). Hierdoor weet u zeker dat bestellen bij Robohome extra veilig is.
Hoe weet ik of mijn bestelling is verzonden?
Zodra uw bestelling door ons is verzonden, sturen we zo snel mogelijk een bevestiging naar uw email adres, zoals u deze heeft opgegeven tijdens het bestelproces.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra we uw bestelling hebben verzonden, sturen we een bevestiging naar uw email adres. In dit bericht zetten we ook de Track & Trace code van bestelling. Zo blijft u goed op de hoogte waar uw pakket is.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
U kunt zich bedenken tot 14 dagen na ontvangst van het product. Laat u het ons zo spoedig mogelijk weten als u uw bestelling wilt annuleren. We zullen u dan instructies geven hoe u het product terug kunt sturen.
Kan ik mijn aflever moment bepalen of wijzigen?
Nadat u een of meerdere product heeft besteld bij Robohome, sturen we deze zo snel als mogelijk op. Dit doen wij via een pakketleverancier. Mocht u niet aanwezig zijn als de pakketleverancier uw bestelling komt afleveren, dan zal de pakketleverancier aangegeven dat hij langs is geweest en aangeven wanneer hij opnieuw zal langskomen. Vaak is het dan mogelijk om via de website van de pakketleverancier een (ander) dag/tijdstip te kiezen, welke u goed uit komt.
Hoe kan ik een product retourneren?
Hiervoor verzoeken we u te kijken bij 'Verzenden en retourneren'. U vindt de link naar 'Verzenden en retourneren' als u helemaal naar beneden gaat op de pagina.
Krijg ik mijn geld terug als ik een product heb teruggestuurd?
Hiervoor verzoeken we u te kijken bij 'Verzenden en retourneren'. U vindt de link naar 'Verzenden en retourneren' als u helemaal naar beneden gaat op de pagina.
Werkt de Ambrogio ZR zonder perimeterdraad?
Is uw Ecovacs product kapot of functioneert deze niet goed?
U kunt direct contact opnemen met de klantenservice van Ecovacs via telefoonnummer 020-8082908. Dit nummer is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 17 uur. Je kunt ook een bericht via e-mail sturen naar service-nl@ecovacs-europe.com . U wordt dan zo snel als mogelijk geholpen.
Welke Ecovacs modellen zijn met een smartphone of tablet te besturen?
De volgende Ecovacs modellen zijn met een smartphone of tablet te besturen: Deebot M88, Deebot R95, Deebot R96 en Deebot R98.
Let op: deze modellen zijn alleen compatible met:
- iPhones 5/6/7 met iOS 9.0 of hoger
- Android devices met OS 4.0 en hoger
Aan welke vereisten moet mijn smartphone of tablet voldoen?
Uw smartphone of tablet moet voldoen aan de volgende vereisten of uw Ecovacs robot te kunnen besturen:
- iPhones 5/6/7 met iOS 9.0 of hoger
- Android devices met OS 4.0 en hoger
Let op: alleen de volgende Ecovacs modellen zijn te besturen met een smartphone of tablet: Deebot M88, Deebot R95, Deebot R96 en Deebot R98.
How many cameras can I connect to 1 Homebase?
Up to 16 cameras can be connected to each base station.
Can I use more than one Homebase in my home?
Yes, you can use multiple Homebases in your home, and you can handle them in the same Eufy account.
Can I connect multiple Homebases to each other?
No, each Homebase can control a (separate) collection of devices. However, if you have multiple Homebases in your house, then each Homebase only controls the devices which are coupled to that specific Homebase. You can control multiple Homebases via 1 Eufy account.
Is uw Robomow product kapot of functioneert deze niet goed?
U kunt direct contact opnemen met de klantenservice van Robomow via telefoonnummer 0900-7626669 (€0,50/gesprek). Dit nummer is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 19:00, en op zaterdag van 10:00 tot 16:00. Je kunt ook een bericht via e-mail sturen naar contact.nl@robomow.eu . U wordt dan zo snel als mogelijk geholpen.
Hoe moet ik mijn Robomow in mijn tuin installeren?
Graag verwijzen we u hiervoor naar de volgende webpagina van Robomow: https://support.robomow.com/hc/nl/articles/207372179-Hoe-installeer-ik-de-Robomow-
Hoe bedien ik mijn Robomow robotmaaier?
Graag verwijzen we u hiervoor naar de volgende webpagina van Robomow:
https://support.robomow.com/hc/nl/categories/200908581
Hoe werkt de mobiele app van Robomow?
Graag verwijzen we u hiervoor naar de volgende webpagina van Robomow: https://support.robomow.com/hc/nl/categories/200813811
Hoe moet ik mijn Robomow robotmaaier onderhouden?
Graag verwijzen we u hiervoor naar de volgende webpagina van Robomow: https://support.robomow.com/hc/nl/categories/200692735