Hoe weet ik dat mijn bestelling is aangekomen bij Robohome?
U ontvangt een bevestiging van uw bestelling op het email adres dat u heeft ingevuld tijdens het bestelproces. In deze bevestiging staat uw ordernummer en de door u bestelde producten.
Wat zijn de verzendkosten?
Als u een of meerdere producten in uw winkelmandje stopt, ziet u direct de kosten voor verzending. Deze worden bepaald naar type product en het totaalbedrag van de bestelling. Uiteraard kunt u ook weer producten uit het winkelmandje verwijderen.
In Nederland worden bestellingen vanaf EUR 90,- gratis afgeleverd. Voor bestellingen die afgeleverd moeten worden in België en Duitsland geldt ook een minimum bedrag van EUR 90,-.
Wanneer hoef ik geen verzendkosten te betalen?
In Nederland, België en Duitsland worden bestellingen vanaf EUR 90,- gratis afgeleverd.
Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?
Robohome biedt u de volgende betaalmethoden aan: iDeal, MasterCard, Maestro, VISA, en vooraf overmaken.
Is bestellen bij Robohome veilig?
Jazeker! Als u naar de website van Robohome gaat, kunt u zien dat het adres in uw internet browser begint met 'https' (in plaats van de normale 'http'). Hierdoor weet u zeker dat bestellen bij Robohome extra veilig is.
Hoe weet ik of mijn bestelling is verzonden?
Zodra uw bestelling door ons is verzonden, sturen we zo snel mogelijk een bevestiging naar uw email adres, zoals u deze heeft opgegeven tijdens het bestelproces.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra we uw bestelling hebben verzonden, sturen we een bevestiging naar uw email adres. In dit bericht zetten we ook de Track & Trace code van bestelling. Zo blijft u goed op de hoogte waar uw pakket is.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
U kunt zich bedenken tot 14 dagen na ontvangst van het product. Laat u het ons zo spoedig mogelijk weten als u uw bestelling wilt annuleren. We zullen u dan instructies geven hoe u het product terug kunt sturen.
Kan ik mijn aflever moment bepalen of wijzigen?
Nadat u een of meerdere product heeft besteld bij Robohome, sturen we deze zo snel als mogelijk op. Dit doen wij via een pakketleverancier. Mocht u niet aanwezig zijn als de pakketleverancier uw bestelling komt afleveren, dan zal de pakketleverancier aangegeven dat hij langs is geweest en aangeven wanneer hij opnieuw zal langskomen. Vaak is het dan mogelijk om via de website van de pakketleverancier een (ander) dag/tijdstip te kiezen, welke u goed uit komt.
Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet heb ontvangen?
Als u een week na uw bestelling nog geen bericht ons heeft ontvangen, dan kunt u contact met ons opnemen via onze contactpagina of via het email adres service@robohome.nl . Wij zorgen dan dat we u alsnog zo snel als mogelijk voorzien van de status van uw bestelling.
Hoe kan ik een product retourneren?
Hiervoor verzoeken we u te kijken bij 'Verzenden en retourneren'. U vindt de link naar 'Verzenden en retourneren' als u helemaal naar beneden gaat op de pagina.
Krijg ik mijn geld terug als ik een product heb teruggestuurd?
Hiervoor verzoeken we u te kijken bij 'Verzenden en retourneren'. U vindt de link naar 'Verzenden en retourneren' als u helemaal naar beneden gaat op de pagina.
Ik ben mijn kortingscode vergeten in te vullen tijdens de bestelling. Wat nu?
U kunt tot uiterlijk 7 dagen na uw bestelling contact met ons opnemen via het contactfomulier of via ons emailadres service@robohome.nl. Wij verzoeken u dan ook aan te geven welk ordernummer het betreft, wat uw kortingscode is en wat uw IBAN rekeningnummer is. Wij zullen dan de korting alsnog naar uw IBAN rekeningnummer overmaken.
Hoe lang krijg ik garantie op mijn aankoop?
U krijgt twee jaar garantie op robots en één jaar op accessoires/onderdelen, gerekend vanaf de aankoop datum van dit product bij Robohome. Dit wel onder de voorwaarde dat het product wordt gebruikt zoals bedoeld en conform de handleiding. Schade veroorzaakt door verkeerd gebruik valt buiten de garantie.
Wat als mijn reparatie niet onder de fabrieksgarantie valt?
Nadat u ons (op uw eigen kosten) het product heeft toegestuurd, krijgt u van ons per email een prijsopgave toegestuurd. Dit gebeurt wanneer uw fabrieksgarantie is verlopen of als de reparateur ziet dat er sprake is van gebruikersschade.
In de email staan 3 opties waar u uit kunt kiezen:
1) U gaat akkoord met de prijsopgave. We repareren het product dan tegen betaling.
2) U gaat niet akkoord met de prijsopgave, maar u wilt wel uw product terug ontvangen. U betaalt dan € 39,95 aan onderzoeks- en verzendkosten en u krijgt het product terug van ons.
3) U gaat niet akkoord met de prijsopgave en wilt het product niet meer terug ontvangen. U betaalt dan geen onderzoekskosten en uw product wordt milieuvriendelijk vernietigd.
Ambrogio ZR
Ja, de Ambrogio ZR werkt inderdaad zonder perimeterdraad. Dit in tegenstelling tot de meeste andere robotmaaiers. Wel moet u in ieder geval op de volgende aandachtspunten letten:
- Als uw gazon overgaat in een bloemen/planten border dan moet er voldoende ruimte zijn tussen het gazon en de bloemen/planten.
- Als uw gazon overgaat in een bloemen/planten border en deze staan dichtbij het gazon, dan moet de beplanting hoog genoeg zijn om door de robotmaaier gedetecteerd te worden.
- Als er een haag aan de rand van uw gazon is, dan zal de Ambrogio ZR deze detecteren. Dit gaat dus goed.
- Als aan de rand van uw gazon een stenen oppervlakte ligt, dan moet deze 15 cm hoog zijn.
- Zorg altijd dat u bij deze maaier volgens de handleiding de robotmaaier installeert!
Is uw Ecovacs product kapot of functioneert deze niet goed?
U kunt direct contact opnemen met de klantenservice van Ecovacs via telefoonnummer 020-8082908. Dit nummer is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 17 uur. Je kunt ook een bericht via e-mail sturen naar service-nl@ecovacs-europe.com . U wordt dan zo snel als mogelijk geholpen.
Hoe lang krijg ik garantie op mijn Ecovacs product?
U krijgt twee jaar garantie op uw Ecovacs robotstofzuiger en één jaar op accessoires/onderdelen, gerekend vanaf de aankoop datum van dit product bij Robohome. Dit wel onder de voorwaarde dat het product wordt gebruikt zoals bedoeld en conform de handleiding.
Welke Ecovacs modellen zijn met een smartphone of tablet te besturen?
De volgende Ecovacs modellen zijn met een smartphone of tablet te besturen: Deebot M88, Deebot R95, Deebot R96 en Deebot R98.
Let op: deze modellen zijn alleen compatible met:
- iPhones 5/6/7 met iOS 9.0 of hoger
- Android devices met OS 4.0 en hoger
Aan welke vereisten moet mijn smartphone of tablet voldoen?
Uw smartphone of tablet moet voldoen aan de volgende vereisten of uw Ecovacs robot te kunnen besturen:
- iPhones 5/6/7 met iOS 9.0 of hoger
- Android devices met OS 4.0 en hoger
Let op: alleen de volgende Ecovacs modellen zijn te besturen met een smartphone of tablet: Deebot M88, Deebot R95, Deebot R96 en Deebot R98.
Hoeveel camera's kan ik koppelen aan 1 Homebase?
U kunt tot maar liefst 16 camera's koppelen aan 1 Homebase.
Kan ik meer dan 1 Homebase in mijn huis gebruiken?
Ja, u kunt meerdere Homebases in uw huis gebruiken. U kunt deze Homebases allemaal via 1 Eufy account beheren.
Kan ik meerdere Homebases aan elkaar koppelen?
Nee, elke Homebase kan een (aparte) verzameling van apparaten beheren. Echter als u meerdere Homebases heeft in uw huis dan werkt elke Homebase alleen met de apparaten die gekoppeld zijn aan die specifieke Homebase. U kunt wel meerdere Homebases beheren via 1 Eufy account.
Is uw Robomow product kapot of functioneert deze niet goed?
U kunt direct contact opnemen met de klantenservice van Robomow via telefoonnummer 0900-7626669 (€0,50/gesprek). Dit nummer is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 19:00, en op zaterdag van 10:00 tot 16:00. Je kunt ook een bericht via e-mail sturen naar contact.nl@robomow.eu . U wordt dan zo snel als mogelijk geholpen.
Hoe lang krijg ik garantie op mijn Robomow product?
U krijgt twee jaar garantie op uw Robomow robotmaaier en één jaar onderdelen/accessoires, gerekend vanaf de oorspronkelijk aankoop datum. Dit wel onder de voorwaarde dat het product wordt gebruikt zoals bedoeld en conform de handleiding.
Twijfelt u welk Robomow model het meest geschikt zal zijn voor uw tuin?
U kunt ons een tekening van uw tuin sturen (inclusief de lengte en breedte van uw tuin) naar ons email adres service@robohome.nl . Wij zullen op basis van uw gegevens vervolgens adviseren welk model het meest geschikt is voor uw tuin.
Hoe moet ik mijn Robomow in mijn tuin installeren?
Graag verwijzen we u hiervoor naar de volgende webpagina van Robomow: https://support.robomow.com/hc/nl/articles/207372179-Hoe-installeer-ik-de-Robomow-
Hoe bedien ik mijn Robomow robotmaaier?
Graag verwijzen we u hiervoor naar de volgende webpagina van Robomow:
https://support.robomow.com/hc/nl/categories/200908581
Hoe werkt de mobiele app van Robomow?
Graag verwijzen we u hiervoor naar de volgende webpagina van Robomow: https://support.robomow.com/hc/nl/categories/200813811
Hoe moet ik mijn Robomow robotmaaier onderhouden?
Graag verwijzen we u hiervoor naar de volgende webpagina van Robomow: https://support.robomow.com/hc/nl/categories/200692735
Hoe kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief?
U kunt een bericht naar ons sturen via de contactpagina of via het emailadres service@robohome.nl. Wij zullen u dan zo snel als mogelijk verwijderen van de verzendlijst voor onze email nieuwsbrief.
Hoe neem ik contact met jullie op?
U kunt contact met ons opnemen via het contactformulier of via ons email adres service@robohome.nl. Wij zullen dan zo snel als mogelijk reageren op uw bericht.